تبلیغات
»»» ممنون که از وبلاگ من دیدن میکنید،یادگاریهای شما دلگرمی برای ادامه کار هست پس نظر یادتون نره «««

–––•(-•سکوت•-)•––– - بازدید کنندگان سایت ها تنها در بیست ثانیه تصمیم می گیرند !

 <b><font color=بازدید کنندگان سایت ها تنها در بیست ثانیه تصمیم می گیرند "/> ... بی بی سی- تحقیقات نشان می دهد کاربران اینترنت تصمیمشان را درباره کیفیت یک سایت اینترنتی در یک چشم به هم زدن می گیرند ... نتیجه گیری سریعاین گروه از محققان کانادایی از تعدادی داوطلب خواسته اند تا نیم نگاهی که تنها پنج صدم ثانیه به طول می انجامید، به سایت ها بیاندازند ... داوطلبان بعدا می بایست سایت ها را از لحاظ جاذبه های زیباشناسانه ارزش گذاری کنند ... محققان به این نتیجه رسیده اند که ارزیابی لحظه ای بازدیدکنندگان سایت ها با بررسی ها و برآوردهای طراحان آنها که زمان بسیار بیشتری وقت می گذارند، یکسان است ... بر اساس این تحقیق اگر مردم بپذیرند که یک سایت خوب به نظر می رسد، این کیفیت مثبت به ابعاد دیگری نظیر محتوای سایت نیز تعمیم داده می شود ... مردم دوست دارند فکر کنند که اشتباه نمی کنند، بنابر این به استفاده از سایت هایی که در نظر اول خوب به نظرشان آمده ادامه می دهند تا نشان دهند تصمیم اولیه شان درست بوده است ... این تحقیقات نکته ای را نیز به صاحبان سایت ها متذکر می شود که: "هرچند نگاه اول برای سایت ها مفید است اما بازدیدکنندگان قبل از آنکه حتی متوجه شوند یک سایت ممکن است بیش از رقبایش جالب باشد، از آن سایت بیرون می روند

بازدید کنندگان سایت,فن اوری اطلاعات,فن آوری اطلاعات,صاحبان سایت ها,بی بی سی,Information technology,بازدیدکنندگان سایت,کاربران اینترنت,صفحه اینترنتی,صاحبان سایت,محتوای سایت,فن آوری,سایت ها,information,technology,اینترنتی,اطلاعات,کاربران,اینترنت,کانادا,داده,سایت,فن بی بی سی- تحقیقات نشان می دهد کاربران اینترنت تصمیمشان را درباره کیفیت یک سایت اینترنتی در یک چشم به هم زدن می گیرند .
بر اساس این مطالعات، مغز با مشاهده یک
صفحه اینترنتی تنها در 20 ثانیه تصمیم می گیرد . محققان از نتیجه مطالعات شگفت زده شده اند چرا که بر اساس یک باور، تصور می شد این تصمیم گیری حداقل 10 برابر بیشتر به طول می انجامد .
این تحقیقات که در نشریه رفتار و
فن آوری اطلاعات (behaviour and Information technology) منتشر شده همچنین حاکی است که "نگاه اول" تاثیر ماندگاری در بر دارد .
نتیجه گیری سریع
این گروه از محققان
کانادایی از تعدادی داوطلب خواسته اند تا نیم نگاهی که تنها پنج صدم ثانیه به طول می انجامید، به سایت ها بیاندازند .
داوطلبان بعدا می بایست سایت ها را از لحاظ جاذبه های زیباشناسانه ارزش گذاری کنند .
محققان به این نتیجه رسیده اند که ارزیابی لحظه ای بازدیدکنندگان سایت ها با بررسی ها و برآوردهای طراحان آنها که زمان بسیار بیشتری وقت می گذارند، یکسان است .
مدیر این تحقیقات از دانشگاه کارلتون اوتاوا در
کانادا از نتیجه این تحقیق متعجب شده است . او می گوید: "همکارانم تا قبل از انجام این تحقیق، معتقد بودند امکان ندارد چیزی را واقعا در کمتر از پنج صدم ثانیه دید" .
قضاوت تقریبا در همان زمان که چشم
اطلاعات را دریافت می کند شکل می گیرد .
اثر ماندگار
محققان همچنین بر این عقیده اند که علت ماندگاری این تاثیر که بسرعت شکل گرفته آن چیزی است که روانشناسان به آن "اثر هاله ای" می گویند .
بر اساس این تحقیق اگر مردم بپذیرند که یک سایت خوب به نظر می رسد، این کیفیت مثبت به ابعاد دیگری نظیر محتوای سایت نیز تعمیم
داده می شود .
مردم دوست دارند فکر کنند که اشتباه نمی کنند، بنابر این به استفاده از سایت هایی که در نظر اول خوب به نظرشان آمده ادامه می دهند تا نشان دهند تصمیم اولیه شان درست بوده است .
این تحقیقات نکته ای را نیز به صاحبان سایت ها متذکر می شود که: "هرچند نگاه اول برای سایت ها مفید است اما بازدیدکنندگان قبل از آنکه حتی متوجه شوند یک سایت ممکن است بیش از رقبایش جالب باشد، از آن سایت بیرون می روند" .

نظرسنجی

    شما طرفدار کدام تیم لیگ برتری هستید؟






  • آخرین پستها

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :




// setTimeout(function () { // GetMihanBlogShowAds(); // }, 1000);